رستوران های دبی
نوشته شده توسط : تینا

رستوران بودابار دبی

معرفی رستوران : بی شک نام بودابار در میان برترین رستوران های دبی قرار می گیرد. این رستوران در هیچ زمینه ای از سایر رقبا کم نمی آورد. نه در معماری و دکوراسیون و نه در طعم غذاها! رستوران بودابار از سه سالن رستوران، یک بار و یک قسمت تور دبی تیر 98 فضای باز تشکیل شده است. سالن اصلی رستوران بسیار زیبا طراحی شده است و دارای سقفی گنبدی شکل مانند معابد بودا است. در انتهای این سالن یک مجسمه غول پیکر بودا قرار گرفته است که گاهی صداهای عجیب و غریب از آن شنیده می شود. سمت دیگر سالن کاملا شیشه ای است تا مسافران تور دبی بتوانند نمای زیبایی از شهر در کنار دریا را تماشا کنند. نورپردازی این سالن ها هم با لوسترهای بسیار زیبایی که از سقف آویزان هستند صورت گرفته است. فضای روباز رستوران بسیار رویایی است و بر روی آب ساخته شده است. صرف غذا در این قسمت به شما این امکان را می دهد که هنگام صرف غذا از نسیم روح بخش دریایی نیز لذت ببرید.

رستوران بودابار دبی

منو رستوران : منوی این رستوران مملو از غذاهای چینی و تایلندی است. انواع سوشی نیز در این رستوران سرو می شود. سرآشپزها ملیت اصیل چینی و تایلندی دارند و در کار خود شدیدا خبره هستند. اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیمت ها در این رستوران گران هستند.

پیشنهاد ما : یک رستوران فوق العاده با فضایی شگفت انگیز و غذاهای خوش طعم که پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود تجربه صرف غذا در آن را از دست ندهید.

رستوران بودابار دبی

ساعت کاری رستوران : هفت شب تا یک بامداد برای سرو شام

موقعیت مکانی رستوران : منطقه دبی مارینا، خیابان المعریف، هتل گرسونور هاوس، رستوران بودا بار

رستوران بودابار دبی


رستوران وکیو نودل بار دبی

معرفی رستوران : وکیو نودل بار یک رستوران عالی مخصوص سرو غذاهای خاور دور و مخصوصا نودل و رامن است که در یکی از بهترین نقاط دبی قرار گرفته است. این رستوران که توسط ژاپنی ها اداره می شود در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری تور کیش پیدا کرده است به طوری که در اکثر ساعات روز پر از مشتری است. محیط رستوران بسیار ساده و خودمانی است و مکانی است که می توانید با دوستان و یا خانواده در آن به صرف غذا بپردازید. قیمت منوی این رستوران تقریبا خوب است و از 22 درهم تا حدود 45 درهم است و امتیاز بالای آن در سایت های مختلف نشان دهنده کیفیت بالای غذاها است. اگر مایل به صرف غذا در این رستوران نیستید شما مسافران تور دبی می توانید از قسمت بیرون بر سفارش داده و فذای خود را در پاکت های مقوایی زیبا تحویل بگیرید.

رستوران وکیو نودل بار دبی

منو رستوران: در منوی این رستوران انواع غذاهای چینی، ژاپنی، کره ای، غذای مخصوص گیاه خواران و فست فود به چشم می خورد اما مهم ترین رکن منو همان نودل ها هستند. نودل ها در انواع و اقسام مختلف با سس و گوشت یا سبزیحات انتخابی شما سرو می شوند.

پیشنهاد ما: این رستوران بهشت عاشقان غذاهای شرقی است و اگر شما هم یکی از آن ها هستید حتما سری به این رستوران بزنید

رستوران وکیو نودل بار دبی

ساعت کاری رستوران : این رستوران هر روزه از ساعت 11 صبح تا 11 شب برای ناهار و شام باز است.

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در ایستگاه جمیرا لیک و طبقه اول برج j2 قرار گرفته است و دسترسی بسیار آسانی از طریق مترو و اتوبوس دارد.

رستوران وکیو نودل بار دبی


رستوران المحاره دبی

در برج العرب دیی یکی از رستوران های لوکس قرار گرفته که معماری و دکوراسیونی متفاوت و خاص دارد، این رستوران المحاره نام دارد که بسیار طرفدار دارد. دور تا دور این رستوران را آکواریومی فرا گرفته که انواع آبزیان در آن موجود می باشد. منوی غذای این رستوران شامل انواع غذاهای دریایی، بین المللی و همچنین منوی مخصوص گیاهخواران می باشد تا طیف وسیعی از مهمانان خود را با سلایق مختلف پوشش دهد.

مسافرین تور دبی که به دنبال رستورانی گران و لوکس و همچنین با کیفیت هستند تا روزی دل انگیز را در کنار دوستان و خانواده خود سپری نمایند، رستوران المحاره بهترین انتخاب خواهد بود.

 

 

رستوران المحاره دبی

 

رستوران المحاره دبی


رستوران دانیال دبی

در منطقه شیخ زاید دبی رستورانی ایرانی وجود دارد که غذاهای ایرانی را با بهترین طعم و کیفیت به میهمانان خود عرضه می نماید. مسافرین تور دبی عزیز که به دنبال رستورانی ایرانی و خوب هستند این رستوران بهترین تور کیش انتخاب می باشد. منوی غذاهای این رستوران شامل انواع کباب ها، خورشت ها، دسر ها و پیش غذاهای اصیل ایرانی می باشد که با قیمتی مناسب به دست مشتریان می رسد.

فضای این رستوران بسیار شیک و آرامش بخش است.

 

 

رستوران دانیال دبی

 

رستوران دانیال دبی

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: رستوران های دبی,رزرو تور دبی,بهترین رستوران های دبی,رستوران های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: